Bazar Ramadan Mega Melaka 2017





Jom ke Bazar Ramadan Mega di Hang Tuah Mall. Pada Ramadan 9, saya pun tiba di Hang Tuah Mall pada waktu lebih kurang 8 malam. Setelah meletak kereta berhadapan Stadium Hang Tuah, saya melintas jalan, belok ke kanan dan berjalan kaki sehingga ke kedai minuman dan makanan Dawoon berdekatan Dewan Hang Tuah. Di sana, saya bersalam dengan Jegan, yang sedang bertugas di kedai tersebut.



Dari sana, saya pun menuju ke simpang empat di mana skrin besar Syarikat Air Melaka Berhad terletak. Terdapat pertugas-pertugas Rela sedang menjaga keselamatan orang ramai yang sedang melintas jalan.




Saya berpeluang berjumpa kumpulan Arrayyan dan mereka memberi persembahan di pentas utama Bazar Ramadan Mega Melaka.






















Dua wakil dari kemah Julie's menjemput saya ke Iftar Titisan Kasih yang akan berlangsung di Menara Taming Sari pada 16 Jun 2017.




Balloon berbentuk macam-macam diberi kepada kanak-kanak oleh 'clown' ini.




Petang tadi, Julie's Biscuits dengan kerjasama Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah teleh menyampaikan bubur lambuk kepada warga bandaraya.




Di sini pulak, saya berkesempatan, mengambil gambar kakitangan Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah.






































R

Comments

Dylan Brandon said…
I had the pleasure of working closely with Benjamin lee for several years as business partners. During the time that Ben served as the Mortgage Representative for my home also for my business financing and he helped me closing off loans which really helped me in my business today, we were consistently far above goal and this can only be attributable to Ben hard work. I appreciate your hard work also big thanks to your team for helping me with a loan to grow my business. If you are looking for a loan in any such kindly contact Mr Ben on  247officedept@gmail.com or talk to him on whatsapp    +1---989-394-3740 . Mr Ben is an honest loan officer working with a huge number of investors willing to finance any project.Thankfully, over time our relationship grew beyond wok and I’m still happy to call him a trusted friend.